pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

semakan nama calon peserta PLKN siri 9 2012 ikut negeri

Assalamualaikum.




Petang tadi saya ada terbitkan artikel tentang semakan SMS nama calon peserta PLKN siri 9 2012 (tak ada tulis negeri pun)untuk berkongsi dengan mereka yang sedang mencari maklumat tersebut.




Alih-alilh bila bukak google analytics banyak pula keyword yang disearch datang dari perkataan 

semakan SMS nama calon peserta PLKN sabah. Mula-mula saya hairan jugak mana datang perkataan sabah tu.




Rupanya bila saya sendiri search di google ada tulis perkataan muhasabah dekat description blog saya. Jadi dari muhasabah tulah terkeluar perkataan sabah. Best jugak kan macam ni?


Sebab yang saya pun masih cari lagi semakan nama calon peserta PLKN siri 9 2012 mengikut negeri. Sabah ke, selangor ke, perak, kedah, johor, perlis, pahang, kelantan, terengganu, sarawak, pulau pinang, semua negeri kat Malaysia pun tak ada semakan mengikut negeri kelahiran.


Yang ada semakan nama calon peserta PLKN untuk awal tahun 2012 ni macam yang saya tulis pada artikel siang tadi. Kalau anda cari yang ikut negeri kat sini boleh,  semakan SMS nama calon peserta PLKN siri 9 2012.


Jadi kalau sesiapa nak semak lagi tak perlu semak ikut negeri. Sama ada Kedah, Kelantan, Selangor, Pulau Pinang, dan semua negeri-negeri lain.


Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk